Ushtrimet për zgjatjen e ‘veglës’

Ushtrimet për zgjatjen e ‘veglës’

Është e qartë që nevojitet kohë, mjaft lubrifikant dhe punë dore. Mirëpo ia vlen.

Kur të përfundoni me këtë trening në dorë të keni penisin i cili i plotëson kriteret tuaja. E po, t’ia fillojmë.

Zgjatja
Ky ushtrim është njëri ndër më të thjeshtët por edhe ushtrim dukshëm efikas. Përbëhet nga tërheqja e penisit deri në kufij të ndjenjës së këndshme. Në atë gjendje mbajeni penisin nja 10 sekonda dhe pastaj kthejeni në gjendjen e lirë.
Këto ushtrime përsërisni 10 herë.
Vërejtje: bëjeni kujdesshëm.

Zgjatja pas zgjatjes, koha është për zgjatje
Ushtrimi përbëhet nga tërheqja deri në kufij të pakëndshëm të penisit të zgjatur. Zgjatja bëhet derisa koka e penisit të marrë ngjyrë të kuqe dhe të fryhet nga qarkullimi i gjakut.
Për t’i shmangur irritimet, penisin shtrëngojeni butësisht. Është e qartë, e gjithë kjo rikujton doracakun për masturbim, andaj është me rëndësi të theksohet që penisi PATJETËR duhet të jetë në gjendje joereksioni.
Përsëritet 10 herë.

Mjelja e penisit
Kjo është ndër metodat më të vjetra dhe më efikase për zgjatje të penisit, ndërkaq rrjedh nga bota arabe. Gishtin e madh dhe gishtin tregues në formën e shenjës OK lakojeni përreth rrënjës së penisit dhe lehtësisht tërhiqeni nga maja. Para se të filloni me “mjeljen” ngroheni penisin me fashë të ngrohtë, ndërkaq pas përfundimit të ushtrimit shkundeni butësisht.
Çdo ditë “ushtroni” 10 minuta dhe, siç konstatojnë ata të cilët tashmë kanë ushtruar “mjeljen”, penisi për dy deri në tri javë mund të rritet dy deri në pesë centimetra.

Lini një koment

Adresa juaj e email nuk do te publikohet.

Read previous post:
Nga Blendi Fevziu/ Kjo është Shqipëria që e ndërtuam vetë…

Close